ZŠ a MŠ Čečelice
ZŠ a MŠ Čečelice

Leť včeličko, leť a poznávej svět!

Povinné informace

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Základní škola a Mateřská škola Čečelice, příspěvková organizace
  • Zřizovatel: Obec Čečelice
  • Škola je zaregistrována v Rejstříku škol MŠMT s RED_IZO: 600047750                   
  • IČ: 71004441
  • webové stránky www.skolacecelice.cz
  • Zřizovací listina je uložena a k nahlédnutí v kanceláři ředitelky školy.

Ředitelka plní úkoly vedoucího organizace a je oprávněna jednat ve všech věcech jménem organizace. Ředitelka zastupuje organizaci samostatně.

Pravomoc a působnost ředitele školy vymezuje §164 a 165 zákona 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon).

Škola je součástí výchovně vzdělávací soustavy a je zařazena do sítě škol a školských zařízení ČR. Je příspěvkovou organizací s právní

subjektivitou, jež vystupuje svým jménem v právních vztazích a má odpovědnost vyplývající z těchto vztahů v souladu se zřizovací listinou.

Školní 57
277 32 Čečelice, Byšice
Družina: 315 696 422
Jídelna: 315 696 422
MŠ: 315 558 252
ZŠ: 315 696 422
MŠ: ms.cecelice@seznam.cz
ZŠ: zs.cecelice@seznam.cz
WWW: skolacecelice.cz
ID Datové schránky: cffmcer
  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Školní 57
    277 32 Čečelice, Byšice
  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Školní 57
    277 32 Čečelice, Byšice
  • 4.3 Úřední hodiny

    pondělí8:00 – 15:00
    středa8:00 – 15:00
  • 4.4 Telefonní čísla

  • 4.5 Adresa internetové stránky

  • 4.6 Adresa podatelny

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

  • 4.8 Datová schránka

    ID Datové schránky: cffmcer
51-6496250237/0100 (Komerční banka, a.s.)
71004441
Nejsme plátci DPH

Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

  • ústně – v kanceláři úřadu
  • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu
    ZŠ a MŠ Čečelice
    Školní 57
    277 32 Byšice
  • e-mailem: zs.cecelice@seznam.cz
  • elektronickým podáním: zs.cecelice@seznam.cz
  • telefonicky na tel. čísle: 315 696 422

Úřední hodiny

pondělí 8:00 - 15:00
   
středa 8:00 - 15:00
   

 

  • 11.1 Nejdůležitější používané předpisy

    Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž Základní škola a Mateřská škola Čečelice, příspěvková organizace, Školní 57, 277 32 Čečelice jedná a rozhoduje.

     

    • ústavní zák. č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky
    • usnesení č. 2/1993 Sb., jímž se stala Listina základních práv a svobod součástí ústavního pořádku České republiky
    • Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) ve znění pozdějších úprav
    • Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
    • Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
    • Zákon č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících Zákonů
    • Zákon č. 109/2002 Sb., o výkonu ústavní výchovy nebo ochranné výchovy
    • Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
    • Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
    • Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů

    Vydané právní předpisy – vyhlášky

  • 11.2 Vydané právní předpisy

  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Sazebník úhrad nebyl zatím vydán.

  • 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

  • 13.1 Vzory licenčních smluv

    Ne

  • 13.2 Výhradní licence

    Ne

  • Ve školním roce 2016/2017  nebyly poskytnuty žádné informace.
  • Ve školním roce 2017/2018  nebyly poskytnuty žádné informace.
  • Ve školním roce 2018/2019  nebyly poskytnuty žádné informace.
  • Ve školním roce 2019/2020  nebyly poskytnuty žádné informace.
  • Ve školním roce 2020/2021  nebyly poskytnuty žádné informace.
  • Ve školním roce 2021/2022   nebyly poskytnuty žádné informace.
  • Ve školním roce 2022/2023  nebyly poskytnuty žádné informace.

Návody pro řešení běžných životních situací včetně potřebných formulářů nebo jejich vzorů naleznete zde:

 

 

Co když orgán žádosti nevyhoví

Odvolání

  • Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
  • Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
  • Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
  • Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

Stížnost

  • Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
    1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
    2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
    3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
    4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
  • Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
  • Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
    1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
    2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
  • O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
  • Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

EU peníze školám

EU peníze školám

Důležitá data

  • Organizace školního roku 2024/2025
  • Vyučování ve školním roce 2024/2025 začne v pondělí 2. září 2024.
  • Podzimní prázdniny stanovuje MŠMT na úterý 29. října a středu 30. října 2024.
  • Vánoční prázdniny začínají v pondělí 23. prosince 2024 a končí v pátek 3. ledna 2025. Vyučování začne v pondělí 6. ledna 2025.
  • Vysvědčení s hodnocením za první pololetí bude žákům předáno ve čtvrtek 30. ledna 2025.
  • Jednodenní pololetní prázdniny - pátek 31. ledna 2025.
  • Jarní prázdniny 24. 2. - 2. 3. 2025 
  • Velikonoční prázdniny připadnou na čtvrtek 17. dubna 2025.
  • Vyučování ve druhém pololetí bude ukončeno v pátek 27. června 2025.
  • Hlavní prázdniny trvají od 28. června 2025 do 31. srpna 2025.
  • Zápis do 1. třídy - v termínu od - bude upřesněn 
  • Vyučování ve školním roce 2025/2026 začne v pondělí 1. září 2025.

mapa